Deze moet je eens proberen!

koolhydraatarme Bijgerechten

Koolhydraatarme Ham prei salade
- fase 1 strikte fase

Ham- prei salade

Een koolhydraatarme salade met ham en prei. Lekker als salade, op brood of bij de BBQ. Aantal porties: 1 portie Bereidingstijd: 10 minuten + 30

lees meer »
- fase 1 strikte fase

Zelfgemaakte Knoflooksaus

Zelfgemaakte knoflooksaus. In 5 minuten klaar en natuurlijk koolhydraatarm. Lekker bij de BBQ! Bereidingstijd:                                 5 minuten Koolhydraten per portie:             1,3 gram Kcal per

lees meer »
- fase 1 strikte fase

Zelfgemaakte kerriesaus

Een zelfgemaakte saus voor bij de BBQ.  Bereidingstijd:                                 5  minuten Koolhydraten per portie:             1,6 gram Kcal per portie:                                146 kcal Geschikt vanaf fase:                      1A

lees meer »
- fase 1 strikte fase

Hummus van bloemkool

Hummus, humus, hoemoes, houmous, onder al deze namen is het bekend. Deze heerlijke spread van kikkererwten is mateloos populair en inmiddels in alle smaken te

lees meer »
Bijgerechten

Prei- mosterdsoep

Zin in een andere soep? Maak dan eens deze prei-mosterd soep. Door de mosterd is deze soep wat pittiger. Simpel maar toch heel lekker!  Aantal

lees meer »
- fase 1 strikte fase

Venkelsoep met gerookte zalm

Een lekkere koolhydraatarme soep met een heerlijk frisse smaak! Venkel is goed verkrijgbaar in de lente en zomer en daarom een heerlijk licht, koolhydraatarm bijgerecht!

lees meer »
- fase 1 strikte fase

Olijven Tapenade

Een lekkere tapenade voor bij de borrel. Combineer de tapenade met de PowerSlim toastjes. Bereidingstijd: 5 minuten Geschikt vanaf fase: 1A Benodigdheden: 200 gram olijven

lees meer »
Call Now ButtonBel ons nu!